Utworzono: 26 października 2018
Utworzono: 25 października 2018

Zgłoś się do projektu

 

Przedsiębiorcy zainteresowani udziałem w projekcie „Akademia Menadżera MŚP” proszeni są o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Umożliwi to Operatorowi z makroregionu bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy w celu weryfikacji
spełnienia kryteriów kwalifikowalności do projektu oraz określenia zakresu wsparcia.

Podstawą ustalenia Operatora, który będzie obsługiwał przedsiębiorcę, jest siedziba główna przedsiębiorstwa,
niezależnie od tego, w jakim makroregionie jego pracownicy wykonują pracę.

Projekt „Akademia Menadżera MŚP” jest skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Duże przedsiębiorstwa nie mogą brać w nim udziału.
Pierwszeństwo w udzieleniu wsparcia będą mieli ci przedsiębiorcy lub ich pracownicy, którzy dotychczas nie korzystali
ze wsparcia na usługi rozwojowe.

Dane kontaktowe



Oświadczenia


Powered by BreezingForms

Utworzono: 29 czerwca 2018
Utworzono: 14 marca 2018

Seminarium „Rynek usług edukacyjnych w Polsce”

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na seminarium Rynek usług edukacyjnych w Polsce – teraźniejszość a wyzwania przyszłości. Konferencja odbędzie się już 7 listopada w Warszawie (Mała Warszawa art.&business, ul. Otwocka 14).

Program konferencji

 

„Rynek usług edukacyjnych w Polsce – teraźniejszość a wyzwania przyszłości” to konferencja przeznaczona przede wszystkim dla przedstawicieli firm szkoleniowych oraz trenerów. Eksperci rynku szkoleniowego opowiedzą między innymi o tym, jak radzić sobie z marnotrawstwem w pracy trenera, skutecznie tworzyć profil firmy w social media oraz o zyskujących coraz większą popularność szkoleniach on-line. Celem konferencji jest wymiana doświadczeń oraz poglądów na temat rozwoju branży szkoleniowej w Polsce.

Data i miejsce
Program
Godzina
Zapisz się
 
 
calendar red s 
7 listopada 2018 r.
Mała Warszawa, art.&business,
ul. Otwocka 14
Rejestracja uczestników - Zapraszamy na poranną kawę!
9:00-9:30
Limit miejsc wyczerpany. Rekrutacja zamknięta
 
 
 
 
Powitanie i otwarcie konferencji – Adam Banaszak, Zastępca Prezesa PARP
9:30-9:45
 
 
 
 
 
Marnotrawstwo w pracy trenera - Sala I - prowadząca: Magdalena Szot, trener biznesu
9:45-11:15
 
 
 
 
 
 
 
Podczas spotkania:
  • Popatrzymy na pracę trenera jak na proces, który można ciągle modyfikować, ulepszać czy optymalizować.
  • Wspólnie poszukamy marnotrawstwa w tym procesie.
  • Zastanowimy się jakie czynności zużywają nasze cenne zasoby, nie dając w zamian nic ani nam, ani naszym klientom.
  • Poszukamy rozwiązań, jak stać się bardziej konkurencyjnym!
 
 
 
 
 
Przerwa
11:15-11:30
 
 
 
 
 
Cyberedukacja - ICT jako narzędzie budowania i doskonalenia kompetencji personelu - futurystyczna wizja czy przyszłość? - Sala I - prowadzący: Agnieszka Wąsik, Łukasz Knap - trenerzy biznesowi
11:30-13:00
 
 
 
 
 
 
 
Podczas spotkania odpowiemy na pytania:
  • Jak zmienia się rynek usług edukacyjnych w Polsce?
  • Szkolenia on-line nisza i alternatywa dla szkoleń tradycyjnych czy przyszłość?
  • Projektowanie i prowadzenie szkoleń online jak się do tego zabrać żeby osiągnąć sukces?
 
 
 
 
 
Sprawdzone sposoby budowania marki, PR-u w social mediach - Sala II - prowadząca: Paulina Smaszcz-Kurzajewska - dziennikarka, coach, praktyk biznesu
11:30-13:00
 
 
 
 
 
 
 
Podczas spotkania odpowiemy na pytania:
  • Jak sprytnie podnieść rozpoznawalność firmy w social mediach za pomocą działań bezpłatnych lub niskobudżetowych?
  • Czy Instagram i Facebook to idealny związek? Jak z wiedzy zdobytej przy prowadzeniu biznesowego konta na Facebooku skorzystać przy budowaniu wizerunku marki na Instagramie.
  • Jak wykorzystać własnych fanów profilu społecznościowego do budowania renomy naszej firmy?
 
 
 
 
 
Przerwa
13:00-13:15
 
 
 
 
 
Dobre szkolenie, czyli jakie? - Naukowo o efektywności i jakości szkoleń - Sala I - prowadzący: Radosław Czahajda - trener biznesu
13:15-14:45
 
 
 
 
 
 
 
Podczas mini-warsztatów odpowiemy na pytania:
  • Jakie czynniki wpływają na efektywność szkoleń?
  • W czym Kolb miał, a w czym nie miał racji?
  • Co wpływa na odbiór prezentowanych ofert szkoleniowych?
  • W trakcie tego spotkania zapoznamy się z wynikami badań naukowych w obszarze uczenia dorosłych i wymienimy miedzy sobą dobre praktyki w dyskusjach.
 
 
 
 
 
10 ćwiczeń w wirtualnym pokoju - jak przygotować i przeprowadzić interaktywny warsztat online? - Sala II - prowadzący: Marta Eichstaedt, Dariusz Tadrała - trenerzy biznesu
13:15-14:45
 
 
 
 
 
 
 
W czasie warsztatu:
  • Poznamy możliwości programu typu „wirtualny pokój”.
  • Odpowiemy na pytanie jak rozpocząć swoje szkolenia w wirtualnych pokojach?
  • Wykonamy wirtualne ćwiczenia, które pozwolą uczestnikom na przeprowadzenie interaktywnego warsztatu online i webinaru.
  • Uczestnicy warsztatu, powinni posiadać smartfon z dostępem do internetu.
 
 
 
 
 
Co BUR Ci powie? - prowadząca: Małgorzata Mrozińska-Kruk, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach, PARP
14:45-15:15
 
 
 
 
 
 
 
Podczas spotkania odpowiemy na pytania:
  • Jakie decyzje zakupowe podejmują klienci w BUR?
  • Jakie usługi są najpopularniejsze w poszczególnych regionach?
  • Gdzie jest najwięcej pieniędzy na szkolenia?
 
 
 
 
 
Lunch
15:15
 

 

 
Utworzono: 22 września 2017

Rozwiń kompetencje kadry menadżerskiej

Wsparcie udzielane będzie przez operatorów wyłonionych w konkursie. Wybrani operatorzy posiadać będą doświadczenie w realizacji projektów, których celem jest wspieranie przedsiębiorców MŚP.

Masz pytania?

Nasz doradca odpisze na podany przez ciebie adres e-mail

[No form id or name provided!]

Zgadzam się z
warunkami usługi

Dane gromadzone i przetwarzane są przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) z siedzibą przy ul. Pańskiej 81/83 w Warszawie.

Dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na przesłane pytania.

Sposób realizacji praw użytkowników oraz inne informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych określone zostały w regulaminie ochrony danych osobowych.

Zgadzam się na otrzymywanie newslettera PARP

Zamknij

Dla kogo?

 

Aby przeszkolić swoich menadżerów musisz zdiagnozować potrzeby przedsiębiorstwa, luki kompetencyjne właścicieli, kadry menadżerskiej lub osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego. Usługi doradcze i szkoleniowe znajdziesz w Bazie Usług Rozwojowych (tylko na takie otrzymasz wsparcie w ramach Akademii Menadżera MŚP).

Działanie jest skierowane do właścicieli mikro, małej lub średniej firmy, pracowników MŚP zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach oraz do pracowników MŚP, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.

Projekty zrealizowane zostaną w pięciu makroregionach obejmujących województwa: (1.) kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie; (2.) lubelskie i mazowieckie; (3.) małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie, (4.) łódzkie, opolskie i śląskie 5. dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie i wielkopolskie.

 

Akademia Menadżera MŚP

 

Prawie 40% polskich przedsiębiorstw nie posiada planów rozwoju bądź strategii działania, a ich właściciele skupiają się przede wszystkim na zarządzaniu codziennymi zadaniami i utrzymaniu się na rynku. Przekłada się to negatywnie na funkcjonowanie firm w dłuższym okresie – w piątym roku działalności w Polsce przeżywa ok. 31% firm, podczas gdy w Europie jest to średnio ok. 44%. Odpowiedzią na ten problem jest Akademia Menadżera MŚP.

Szukamy operatorów

 

Projekt krok po kroku

 

ocena przez ekspertów

Etap I

 

Przeprowadzenie diagnozy potrzeb przedsiębiorstwa. Nie musisz przeprowadzać diagnozy (etap I i II) jeśli już masz diagnozę (w szczególności wykonaną w działaniu 2.2 POWER).

arrow
podpisz umowę

Etap II

 

Identyfikacja luk kompetencyjnych właścicieli, kadry menadżerskiej bądź osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego.

arrow
podpisz umowę

Etap III

 

Realizacja działań rozwojowych – szkolenia i doradztwo z zakresu uniwersalnych praktyk menadżerskich rekomendowanych w etapie 1 i 2.

Utworzono: 22 września 2017

Akademia Menadżera Innowacji

Jesteś właścicielem firmy? Szukasz sposobu na wdrożenie innowacji, ale nie masz wiedzy i doświadczenia jak to zrobić? Dołącz do pierwszego w Polsce autorskiego programu szkoleniowo-doradczego Akademia Menadżera Innowacji!

Dowiedz się jak skutecznie wprowadzać innowacje w swoim przedsiębiorstwie. Zapewniamy nie tylko doskonałą kadrę, udział w ciekawych warsztatach i wykładach, ale również 170-godzin dedykowanego doradztwa! Nie zwlekaj, zgłoś się. Liczba miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Masz pytania?

Nasz doradca odpisze na podany przez ciebie adres e-mail

[No form id or name provided!]

Zgadzam się z
warunkami usługi

Dane gromadzone i przetwarzane są przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) z siedzibą przy ul. Pańskiej 81/83 w Warszawie.

Dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na przesłane pytania.

Sposób realizacji praw użytkowników oraz inne informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych określone zostały w regulaminie ochrony danych osobowych.

Zgadzam się na otrzymywanie newslettera PARP

Zamknij

Dla kogo?

 

Akademia Menadżera Innowacji to program szkoleniowo-doradczy, kierowany do właścicieli firm i ich kadry zarządzającej. Oferuje nie tylko program szkoleniowy w postaci comiesięcznych zjazdów (wykłady teoretyczne i warsztaty praktyczne), ale przede wszystkim wsparcie doradcy i eksperta tematycznego dedykowanych Twojej firmie w okresie realizacji całego cyklu AMI bezpośrednio w siedzibie Twojej firmy lub w formie kontaktu zdalnego – aż 170 godzin!

Jest to autorski program opracowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, który powstał we współpracy z najlepszymi praktykami biznesu w dziedzinie nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem oraz wdrażania innowacji.

Do udziału w Akademii Menadżera Innowacji zapraszamy 3-osobowe zespoły gotowe na opracowanie planu wdrożenia zmian przy bezpośrednim wsparciu dedykowanego doradcy i eksperta tematycznego.

Plan wdrożenia zmian ma na celu stworzenia innowacyjnego produktu, usługi lub procesu prowadzącego do zwiększenia efektywności pracy w firmie, oraz zbudowania przewagi konkurencyjnej.

Dlaczego Akademia Menadżera Innowacji?

 

  • Minimum wiedzy teoretycznej, maksimum wiedzy praktycznej,
  • Studia przypadków analizowane na podstawie doświadczeń firm polskich z sektora MŚP,
  • 170 godzin doradztwa dedykowanego bezpośrednio Twojej firmie,
  • 16 godzin doradztwa specjalistycznego dedykowanego Twojej firmie,
  • Diagnoza Twojej firmy metodą IHC,
  • Gwarantowany wzrost kompetencji i podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników Akademii Menadżera Innowacji w obszarze innowacyjności,
  • Interaktywna baza z dostępem do materiałów szkoleniowych.

Metoda Akademii Menadżera Innowacji

 

Program Akademii Menadżera Innowacji realizowany jest równolegle w wymiarze szkoleniowym i doradczym. Część szkoleniowa odbywa się podczas stacjonarnych dwudniowych zjazdów (piątki i soboty)podczas, których uczestnicy biorą udział w wykładach (część teoretyczna) i warsztatach (część praktyczna). Proces szkoleniowy odbywa się w dużej części w formie prac zespołów roboczych (maksymalnie 20-osobowych), gdzie dochodzi do nieustannej wymiany informacji i doświadczeń pomiędzy pracownikami różnych firm.

Część doradcza realizowana jest bezpośrednio w siedzibach firm, gdzie uczestnicy przekładają uzyskaną wiedzę teoretyczną na praktykę funkcjonowania swojego przedsiębiorstwa w obszarze wdrażania innowacji. Każda firma, biorąca udział w Akademii Menadżera Innowacji uzyskuje wsparcie dedykowanego doradcy oraz maksymalnie dwóch ekspertów tematycznych. Doradca współpracuje z firmą i delegowanymi pracownikami uczestniczącymi w Akademii Menadżera Innowacji przez cały czas, w którym świadczone są usługi szkoleniowe i doradcze (ok. 7 miesięcy).

Proces rekrutacji

 

Pierwszym etapem Akademii Menadżera Innowacji jest rekrutacja firmy do projektu. W początkowej fazie udziału w programie uczestnicy programu zostaną poddani diagnozie oceny potencjału swojej firmy do wdrażania innowacji. Wyniki autodiagnozy wskażą obszary, które należy rozwijać, aby firma stała się innowacyjna. Na tych obszarach powinna skupić się firma uczestnicząc w Akademii Menadżera Innowacji.

podpisz umowę
 

Złóż wniosek

arrow
podpisz umowę
 

Selekcja aplikacji

arrow
ocena przez ekspertów
 

Podpisanie umowy

arrow
podpisz umowę
 

Diagnoza (IHC firmy)

arrow
podpisz umowę
 

Wybór doradcy/eksperta

arrow
podpisz umowę
 

Rozpoczęcie udziału
w programie AMI

Liczysz się Ty

 

Zapraszamy Twoją firmę do udziału w pierwszym autorskim programie Akademia Menadżera Innowacji współfinansowanym ze środków unijnych (dofinansowanie w wysokości 80% dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, 50% dla dużych przedsiębiorstw). Naszym celem jest, aby zainwestowany wkład własny do udziału w Akademię Menadżera Innowacji poprowadził Twoją firmę w kierunku wymiernych korzyści finansowych.

Dla nas liczysz się Ty i Twoje przedsiębiorstwo. Dzięki pozyskanej od nas wiedzy teoretycznej i praktycznej przy wydatnej pomocy doradcy i eksperta tematycznego sam stworzysz firmę innowacyjną. Innowacja generująca rozwój i osiągnięcie realnych korzyści dla twojej firmy i twoich pracowników. Innowacja, która da inspirację Twoim pracownikom. Innowacja, która obudzi potencjał Twoich pracowników.

Utworzono: 22 września 2017

Szkolenia i doradztwo w zakresie sukcesji

Jeśli świadczysz usługi szkoleniowe i doradcze dla mikro i małych przedsiębiorców, a w szczególności dla firm rodzinnych oraz posiadasz doświadczenie w zakresie przeprowadzania procesu sukcesji w firmach rodzinnych, ten konkurs jest dla Ciebie.

Masz pytania?

Nasz doradca odpisze na podany przez ciebie adres e-mail

[No form id or name provided!]

Zgadzam się z
warunkami usługi

Dane gromadzone i przetwarzane są przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) z siedzibą przy ul. Pańskiej 81/83 w Warszawie.

Dane przetwarzane są w celu odpowiedzi na przesłane pytania.

Sposób realizacji praw użytkowników oraz inne informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych określone zostały w regulaminie ochrony danych osobowych.

Zgadzam się na otrzymywanie newslettera PARP

Zamknij

Nowe pokolenie w Twojej firmie

 

Blisko 30% polskich firm rodzinnych ma ponad 20 lat! Zbliża się moment zmiany pokoleń w prowadzeniu biznesu. Sukcesja w najbliższych latach będzie jednym z najpoważniejszych wyzwań, przed którymi stanie duża część firm rodzinnych. To złożony proces, który - niewłaściwie przeprowadzony - może doprowadzić nawet do upadku firmy.

Wsparcie w sukcesji

 

Przy planowaniu sukcesji przedsiębiorcom potrzebne jest wsparcie doradców, którzy zdiagnozują sytuację w firmie, wskażą potencjalne szanse i zagrożenia. Podstawowym czynnikiem sukcesu jest właściwe zaprojektowanie procesu w wymiarze prawnym, finansowym i organizacyjnym.

Szczegóły dotyczące warunków uczestnictwa w działaniach doradczo-szkoleniowych uzyskasz bezpośrednio u Wykonawców wybranych w otwartym konkursie:

Finansowanie krok po kroku

 

ocena przez ekspertów

złóż wniosek

 

Wnioski o dofinansowanie składa się w formie elektronicznej w generatorze wniosków. Pamiętaj o konieczności zapoznania się z dokumentacją.

arrow
podpisz umowę

weryfikacja wniosku

 

Każdy wniosek podlega ocenie formalnej i merytorycznej. Po etapie oceny merytorycznej publikujemy listę projektów zakwalifikowanych do etapu negocjacji.

arrow
podpisz umowę

umowa i realizacja projektu

 

Po pozytywnej ocenie możesz podpisać umowę. Następnie otrzymasz opiekuna projektu, który odpowie na pytania i wątpliwości na każdym etapie realizacji.